שנת 2015 מסתיימת ושנת 2016 בפתח. גם השנה מוצרים לתינוקות הפכו לטרנדים. מה השפיע על הורים ואילו טרנדים ליוו את השנה החולפת?
קניות ברשת:
בלק פריידי, סייבר מנדי ושופינג IL סיימו את השנה בגל מכירות הרשת אבל למעשה כל השנה נהנינו מקניות ברשת ובמקביל מקיטורים על הדואר וההמתנה לחבילות. מה השתנה השנה? המחירים האטרקטיביים בארי קניות, לא רק בחו"ל אלא גם בארץ, הניעו הורים רבים לא לוותר על מוגים ועדיין לרכוש אותם במחיר משתלם יותר.
גם לנוחות יש תפקיד. לא חייבים לצאת מהבית ולחפש חנייה, אפשר פשוט לפתוח את המחשב, להקליק ולקבל הכל עד הבית או לפחות עד סניף הדואר.
עוד על קניות בחו"ל ועל קניות באינטרנט, אפשר לקרוא כאן.
ווטסאפ:
אין ספק שלרובכם יש ווטסאפ בטלפון הנייד ואיתו עשרות קבוצות שונות של הגן, המשפחה והעבודה. זה חופש, מעצבן ולעיתים אפילו בלתי נסבל, מצד שני קשה להתנתק מהאפליקציה ולגלות פתאום שפספסתם מסיבת יום הולדת בגן או תמונות מאבא שבת שהגננת צילמה.
הווטסאפ לא חדש אבל השנה הוא הפך למשמעותי ולשיחה בכל מקום. אמנם מספרים על הווטסאפ כל כך הרבה בדיחות אבל תודו שזו אחת ההמצאות היעילות, התומכות והחמודות שהכרנו.
וטסאפ
Seeding
לא שמעתם על המונח Seeding כנראה שלא ביקרתם השנה בחדר לידה. מדוב בטרנד חדש שפירושו בעברית הזרעה. אמהות שתינוקן נולד בניתוח קיסרי, מבקשות למרוח אותו בנוזל הווגינאלי שלהן, מיד לאחר הלידה. למה זה קורה ולמה הן רוצות לעשות את זה? מסתבר שהגוף הוא בית גידול לחיידקים. תינוקות שעוברים דרך תעלת הלידה נחשפים לחיידקי הנרתיק ואילו אלו שנולדו בניתוח קיסרי לא. מריחה בחיידקים אלו עוזרת למערכת החיסון של התינוק. נכון או לא נכון, אין לנו מושג, רק יודעים שזה הטרנד החדש.
מוצרים פרסונלים:
הורים אוהבים לראות א השם של הילד שלהם או את התמונה שלו על כל דבר, כוסות, בקבוק או ספר. השנה הזאת מוצרים פרסונליים חגגו ושמות הילדים של כולנו ככבו על המוצרים שהם לקחו לגן. ולא רק שמות אלא גם תמונות של הילדים על המוצרים. חלק יטענו שמדובר בטרנד של מותרות אבל מצד שני בעידן של שפע, שיש לילדים הכל, מה עוד נשאר לנו לקנות או להציע?
בלי צבעי מאכל:
נכון כולנו יודעים שצבעי מאכל הם לא בריאים אבל טרנד הבריאות, שאת חלקו מובילה מיקי חימוביץ במגוון תוכניות תחקיר, השאירו הורים רבים מודעים יותר לבחירה שלהם ולמחשבה מה הילדים אוכלים בגן ובבית
בייבי שאוור:
בחו"ל מדובר בתופעה מוכרת ואהובה. החברות של האמא לעתיד מתארגנות ומכינות לה מסיבה לקראת הלידה. המטרה לדאוג למתנות שימושיות לפני הלידה כמו בגדים לתינוק, מוצרים ואבזור לחדר. השנה זה הגיע גם לארץ ומסיבות בייבי שאוור כבר כאן כולל מיתוג ורוד או כחול והמון מתיקות מסביב